babyrosa

Efter ett samtal med nerkarade BushLindi, som lever sitt liv likt scener tagna ur en gammal romantisk svartvit filmrulle., kanner jag mig nastan som en av karaktarerna i favoritshowen.

Helgen forlopte i lugnets tecken. Filmmaraton med Kakanui ( - mum) underholl oss anda till 4 pa morgonen.
Homiesena skotte sig ocksa bra pa snaskfronten och valsignade min kvall med en vit-brun chokladplatta.
Vilket sakert var det gjorde susen sa att jag kunde ta mig upp ur min varma sang redan halv 8 for att skota mina hundrelaterade sysslor.

Ett litet tips bara, om ni nagongang far for er att se en wannabe horrormovie named shutter! Think twice och avsta. Den ar helt enkelt inte vard att ses.

Slapp dag idag. Har varit somnigare an en sengangare och klumpigare an kungfupanda.

*Nar jag ska lara mig att inte stoppa mobilen i fickor oforsedda med dragkedja ar nu mitt storsta problem. Efter otaliga tortyrsmallar i klinkersgolvet tackar jag Nokia for deras hallbara modeller som helt klart har forstaelse med trogon som jag.

For forsta gangen pa 6 manader har jag inhandlat en skvallerblaska, och for forsta gangen i mit liv ar jag tvungen att inse att jag passar i babyrosa. Forsoker nu bearbeta the fact att min favorit tisha gar just precis i den nyansen.

Skvallerblaskan medforde inte heller denna gang nagon anvandbar information som jag inte skulle klarat mig lika bra utan.
Tidsfordriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0