Fredag!

och ledig helg ! ! !

Kan det bli battre? Joda, det kan de!!!!!!!

Solen skiner, det ar svettigt hett.

Den yngre av broderna Mellor har lamnat The UK och anlant till Kakanui.

Det kanske blir Byron Bay idag.

Haller tummarna.

Nyss korde jag omkring i hela Scarborough for att finna lillkillen i huset som jag hade lovat plocka upp klockan tio. Efter alltfor manga rakor och kurvor, ringde jag honom till slut och fragade namnet pa gatan han skulle befinna sig pa. Ifall jag skulle ha misstagit mig liksom. Det visade sig att han hade bestamt sig for att promenera hem. Varfor i hela fridens namn kan man inte meddela sadant? i-phonen tycks vara oduglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0