Haudi!

Eftersom halften av mina underklader ar urblekta samt urtvattade vid det har laget,och en fjardedel sondersmalta i torktumlaren ( DOD at public laundry)
Samt da en av mina bh-byglar vid det har laget skulle platsa i kategorin livsfarligt, tankte jag att lite new stuff kunde vara pa sin plats.
Ett gang med underwear ar alltsa vad jag astadkommit idag, forutom det gamla vanliga forstass.

Nar vi nu en gang ar inne pa det har med inkop sa...
Kan jag ju arligt erkanna att jag ibland ar fruktansvart bra (lite foor bra)pa att satta pengar pa saker som for stunden kanns valdigt nodvandiga men senare visar sig vara bortkastade pengar...

MEN. Horlurarna fran skullcandy som blev mina redan pa vanda-flygfalt, ar nog bland de basta kop jag nagonsin gjort. Det har nu under de senaste fyra manaderna  fatt vara min trost, fiilishojare, motivation etc...
For en gangs skull kan jag ge mej en klapp pa axeln for valspenderade 50 ege.
 Skullcandy rekommenderas varmt.
1.Google
2.images 
3. kika runt o hitta era favoriter!

Helgen ar raddad. Bolognese star pa menyn och ligger i min makt att bli tillradd.
Kakanui far sta for good feelings och nagra strongbows.

harligt veckoslut till er!



Eva Cassidy med sangen jag sjong pa gammelmorfars begravning och som ar sa ljuvlig att ogonen taras var eviga gang... 
En olycka och forloran for varlden nar denna songbird, avled endast liet pa 30 ar gammal.

Kommentarer
Postat av: Spindlars

Don't call it kakanui when I'm not there. Familjen e splittrad, not for long tho.

2009-02-21 @ 03:38:05
URL: http://lindik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0