Bananer i pyjamas.

Minst sagt hektisk dag today.

Lunch med mitt Oz-favvopar.
Henry informerade mig om att Kakanui haller pa att falla i seriosa bitar utan mig och Linda, samt att Lime&Citron grannen varit dar och skrikit halsen kruttorr igen. Igar var hon dar med en halshuggen orm i en liten lada. Som en varning for de giftiga ormarna som tydligen slatt lager i var bakgard. Schysst gest av henne.
Jag tror jag dock kan tala bade for min och Lindas del da jag sager att vi ar lite lyckligare nu nar vi far betalt for vart stadrelaterade S L I T.

Lunch i city medfor ju ocksa tyvarr lite butiksgloende. Efter att ha stirrat ogonen roda av habegar sa har jag kort sagt en ny favorit t-shirt. Samt en jeansvast.

Jojo, jag har ocksa JOBBAT idag, kockade ihop lite middag. Har tappat aptiten av allt matlagande och ar sa gott som matt redan pga. all matos. Nar jag atervander till kyligare breddgrader ska jag tvinga mormor, farmor samt mamma att bjuda mig pa mat vecka, vecka. Jepp, sa far det bli! 

Helgen har forandrats i sin struktur lite grann! Pga. nagra fenomenala recinghorses som Big Boss rakar aga sa ar jag tvungen att vinka adjo till min lediga helg.
Race i Roma,
i vilket tva av de dar muskelhastarna ar med. Vad betyder da detta for min del... Jo , att jag tvunget nog, generos och medgorlig som jag ar, stannar har for att motverka partyboys planer pa att kunna agera host for en ravefestival i huset. Men det kan ordna sig riktit bra ivf. Ar tillaten att bjuda hit mina vanner och de far mer an garna stanna hela natten, saa, jag kanske inte behover ligga har i min ensamhet o snyta mig i hundpals trots allt!

Sa nu forsoker vi na taket med tummarna och hoppas pa ett fantastiskt veckoslut.

Jag ar evinnerligt trott pa att stryka pyjamasar. Flanell, silke, bommull...YOU name it, JAG har bade strykt och vikt dem, minst 20 i veckan.

En tanke pa mina urtvattade oversize mantees dar hemma svepte just genom mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Spindlars

hey Stampy. Roma e pavagen hit o jag traffa en kille forran helgen,som bor o jobbar dar med hastar. Du mast fraga Vic vad hans syster heter! jag kmr att stanna har en vecka extra men garanterar att jag kommer pa visit till Redcliffe nar jag anlander till Brissie!

Hoppas din helg blir great, love you.

2009-02-19 @ 08:35:06
URL: http://lindik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0