Veterninarbesok och sprutor.

Dagen fick en tuff start med ett sjukhusbesok for Angel.
 
Pga. konstigt beteende under morgonpromenaden hoppade jag med grus i ogonen, och Dominique bitter over att hon inte hunnit duscha, i mordarjeepen.
Efter mitt livs forsta skurrande i Australiens rondeller vet jag inte om jag ska vara stolt over att jag klarade det, eller overlycklig for att jag, dottern och hunden fortfarande ar vid liv.
S T O L T it iiis!

Hoftproblem ar vad chokolabbisen lider av. Stackarn som forr kunde ha funnit sin valfortjanta plats bland Australiens fetaste har nu efter litet overtranande blivit forbannad med forslitningar i hogra hoften.
En spruta och lite hundgodis senare ligger hon nu trott i sin korg, som lillvalpen gor allt for att fa att onska att den aldrig hade kommit in i detta hus.

Nyss lade hon en liten del av korgen lugnt o snallt pa mina fotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0